reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Zeleník

Lukáš Zeleník

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  72x

Autor má 37 rokov, má svoju rodinu, staviteľstvo, cestovanie a umenie, má svoju Prievidzu a cíti sa šťastný. Zoznam autorových rubrík:  ReportMoje (vý)tvoryJa a (môj) svetCulturePíšem - nemyslímNázory, komentáreZivot na hrude britskejElämä SuomessaZivot na hrude britskej 2SúkromnéNezaradené

reklama

Elämä Suomessa

Z palubného denníka

Lukáš Zeleník

Z palubného denníka

Pondelok 21.máj 2007 - 17:30 Štokholm na druhý pokus. Prístav - sedí, loď - sedí, ID - mám, peniaze - mám, Valentina - nikde na blízku. Plavba sa môže začať

  • 26. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 998x
  • 9
Prisnil sa mi sen

Lukáš Zeleník

Prisnil sa mi sen

Prisnil si ma sen. Slnko rozbilo moju dušu a každý z kúskov sa nechal unášať vetrom, symbolizujúcim život. Čiastočky sa nikdy viac nespojili.

  • 9. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 489x
  • 16
Život s Indmi

Lukáš Zeleník

Život s Indmi

Mojim veľkým snom je navštíviť Áziu. Kontinent plný ohromujúcich kontrastov, kontinent s nevšednými prírodnými úkazmi, kontinent rôznorodých kultúr, kontinent plný farieb, inšpirujúcich vôní a chutí, kontinent plný spirituality, ale aj kontinent, kde stačí jeden nesprávny moment a stojí vás to život.

  • 19. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 065x
  • 39
Terénne cvičenie

Lukáš Zeleník

Terénne cvičenie

Bol som pripravený. Tvár ošľahaná severským vetrom, nos červený od teploty -12C a pohľad svedčiaci o pripravenosti skoncovať so zlými návykmi zo slovenského vzdelávacieho systému.

  • 8. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 358x
  • 6
Jokerit - Espoo

Lukáš Zeleník

Jokerit - Espoo

Počas olympiády v Nagane v roku 1998 odvšadiaľ znel pokrik „Hašek není človék, Hašek je Bůh! Ozývali sa vtedy hlasy, že predsa len to je prehnané a je nedôstojné ak sa takéto niečo pokrikuje na uliciach. Spájanie náboženstva so športom je najbežnejšie v Južnej Amerike, kde je futbal často krát cennejší ako všetko iné. Náboženstvom vo Fínsku je hokej. Jeho chrámom je Hartwall Areena.

  • 19. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 912x
  • 16
reklama
Život ťa naučí!

Lukáš Zeleník

Život ťa naučí!

Mamina mi vždy hovorila: „Však počkaj život, ťa naučí! „

  • 6. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 456x
  • 30
Najhorší narodeninový deň

Lukáš Zeleník

Najhorší narodeninový deň

Sú dve príčiny prečo nie som na lodi smerujúcej do Štokholmu a píšem tento článok. Prvou je, že moje očakávania sa nikdy nenapĺňajú a druhá má meno Valentina Liski. Vraj Fíni nikdy neklamú? Prečo je toto meno od dnes také nepopulárne hneď v niekoľkých krajinách sveta?

  • 3. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 939x
  • 10
Deti na internáte

Lukáš Zeleník

Deti na internáte

Ticho. Nikdy som si nemyslel, že toto slovo napíšem v súvislosti s bývaním na internátoch. Otanieimi je študentské mesto v Espoo, kde žije približne 5 000 študentov. Napriek tomu je tu neuveriteľné ticho celý týždeň, vrátane piatkovej a sobotňajšej noci. Jediné zvuky pretrhávajúce atmosféru opusteného mestečka tvoria pristávajúce lietadlá na neďalekom letisku Vantaa, more obklopujúce výbežok, na ktorom je postavený Campus, a hrajúce sa deti.

  • 1. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 183x
  • 18
V krajine nezamknutých bicyklov

Lukáš Zeleník

V krajine nezamknutých bicyklov

Pred odchodom do Fínska som si písal so svojou tútorkou Sofiou: Lukáš: Sofia, je pre zahraničného študenta jednoduché založiť si účet vo Fínsku, pretože sa bojím chodiť po ulici s veľkou hotovosťou? Sofia: To bolo zábavné, čo si mi napísal. Ja, ani nikto z mojich kamarátov sme ešte neboli okradnutí. Tu, ak si necháš vak položený na ulici, nájdeš ho tam alebo ak už ho niekto zoberie, zanesie ho na políciu. Lukáš: Neskúšaj to na Slovensku. Bol som okradnutý už dvakrát.

  • 17. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 379x
  • 55
V krajine nahoty

Lukáš Zeleník

V krajine nahoty

Keď som bol mladší nikdy som nemal problém s nahotou. U nás doma bolo bežné, že sa nikto nezamykal v kúpeľni ani na WC. Väčšina dôležitých rozhodnutí a rozhovorov sa vykonalo v kúpeľni. Jeden z členov rodiny bol vo vani a diskutovalo sa.

  • 14. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 877x
  • 38
reklama
SkryťZatvoriť reklamu