reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Zeleník

Lukáš Zeleník

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  72x

Autor má 37 rokov, má svoju rodinu, staviteľstvo, cestovanie a umenie, má svoju Prievidzu a cíti sa šťastný. Zoznam autorových rubrík:  ReportMoje (vý)tvoryJa a (môj) svetCulturePíšem - nemyslímNázory, komentáreZivot na hrude britskejElämä SuomessaZivot na hrude britskej 2SúkromnéNezaradené

reklama

Moje (vý)tvory

Denník účastníka Eurovízie

Lukáš Zeleník

Denník účastníka Eurovízie

Už dnes nadobudne môj život nový zmysel. Už dnes spoznám chuť lesku a slávy. Už dnes sa zo mňa stane reprezentant masového vkusu a veľvyslanec slovenskej hudby. Urobil som preto všetko, som totižto dokonalý prototyp Eurovízie.

  • 8. feb 2010
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 867x
  • 5
Som moderný muž

Lukáš Zeleník

Som moderný muž

Som moderný muž. S manželkou žijem v terasovom byte v Ružinove. Ak sa bude dariť tak ako doteraz, v blízkej budúcnosti sa plánujeme presťahovať do Karlovej Vsi. Som architekt pracujúci pre úspešne sa rozvíjajúcu dizajnérsku firmu. Manželka je marketingová poradkyňa v nadnárodnej spoločnosti.

  • 25. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 71
Vianoce s Russellom Croweom

Lukáš Zeleník

Vianoce s Russellom Croweom

Bytom sa ozývalo zvonenie. Bolo prenikavejšie ako zápach kapusty, šíriaci sa cez záchod od susedov. Všetci sú zaneprázdnení, opäť nemá kto otvoriť. Tak ako vždy som ležal na svojej posteli, pretože variť ani piecť neviem a nerád by som znervózňoval rodinu motaním sa pod nohy. „Ahoj, som Russell Crowe!“ Som flegmatik a nedokáže ma rozhádzať ani prítomnosť nejakého herca pred dverami nášho trojizbového bytu v Prievidzi.

  • 23. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu