reklama

Sám

V malej izbe je nezvykle veľa priestoru. Keď sa prechádzam, nemusím nikoho prosiť, aby sa uhol. Ani hlasná hudba nepomáha navodiť každodenný hluk.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Po prvý krát sa mi stalo, že by som na internáte zostal sám. Pravdupovediac, stalo sa mi po prvý krát v živote, aby som niekde bol osamote viac ako deň. Vždy som pri sebe niekoho mal. Mojou nevýhodou je, že som tvor komunikatívny. Veľa a hlavne rád rozprávam. Teraz tu nie je nikto, kto by ma počúval a oponoval. Zostáva mi iba kaktus Herman. V hlave sa mi vynárajú obrazy, vykrádajúce americké situačné komédie. Hrám stolný tenis, podávam, loptička dopadne na súperovu polovicu, na druhej strane však nestojí nik, kto by podanie odvrátil. Pozerám film, ale na mojej ironickej poznámke ku nemu sa nikto nesmeje. Záber na televízor, prestrih na mňa a prázdnu izbu. Dovarila sa voda a ja nemám koho poprosiť, aby mi zalial čaj. Musím to urobiť sám.Zvláštny pocit. Najradšej by som ho už nikdy nezažil. Obdivujem preto, a zároveň je mi veľmi ľúto ľudí, ktorí sú sami. Bez rodiny, opustení, ľudia, ktorí nemajú to šťastie byť obklopení spriaznenými dušami. Nehovoriac o ľuďoch bez domova. Moja situácia a pocity sú oproti tomu nanajvýš smiešne.Zo všetkého najviac sa obávam samoty. Často si predstavujem, že v starobe zostanem sám. Nikto nebude po mojom boku, nebudú žiadne deti, vnúčatá. A ja budem veľmi zatrpknutý. Pretože samota je tá najtrpkejšia vec v živote.

Lukáš Zeleník

Lukáš Zeleník

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  72x

Autor má 37 rokov, má svoju rodinu, staviteľstvo, cestovanie a umenie, má svoju Prievidzu a cíti sa šťastný. Zoznam autorových rubrík:  ReportMoje (vý)tvoryJa a (môj) svetCulturePíšem - nemyslímNázory, komentáreZivot na hrude britskejElämä SuomessaZivot na hrude britskej 2SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu