reklama

Ďakujem Karol Polák

Včera som bol veľmi spokojný. Stihol som sa rýchlo navečerať, obsadiť si miesto v spoločenskej miestnosti a s napätím som sa oddal celonárodnej podpore slovenského futbalového tímu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

 Môj deň bol vcelku náročný, a práve večerný futbalový zápas bol pre mňa svetlom na konci tunela. Veril som, že to bude skvelé futbalové divadlo, s úspešným koncom pre náa, ale vôbec som nečakal, že po zápase budem až tak spokjný. A dôvodom nebol výkon Slovenska a samotný výsledok. Za všetko mohol komentátor. Ďakujem Karol Polák. Už dávno som sa pred televízorom nebavil tak dobre. Po pár minútach som vedel, že ma čaká skvelý zážitok. Keď skončil polčas, tešil som sa na druhý, a to z jediného dôvodu - skvelý komentár. Fantastický komentár. Nech si hovorí, kto chce, čo chce, na Karola Poláka nijaký zo žijúcich komentátorov nemá.
 Bol to výborný a premyslený ťah, s angažovaním tejto legendy. Ja som ešte stále veľmi mladý, aby som si pamätal zápasy, ktoré pán Polák komentoval v minulosti. Ale svojim výkonom, plným vtipu, milých zdrobnenín a citosloviec ma prinútil po zápase povedať: "Chlapci ďakujem, ďakujem Karol Polák."
 Všetky ostatné komentáre budú už iba slabšie. A pevne verím, že keby je zápas Slovensko - Rusko tým najnudnejším futbalovým divadlom, komentátor by nedovolil, aby sa diváci pri jeho sledovaní nudili.

 Napísal som túto oslavnú ódu za jediným účelom. Stále sa kritizujú výkony novej generácie slovenských komentátorov. Treba aj chváliť a myslím si, že si to Karol Polák v plnej miere zaslúžil. Ostatní sa majú ešte čo učiť.

Lukáš Zeleník

Lukáš Zeleník

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  72x

Autor má 37 rokov, má svoju rodinu, staviteľstvo, cestovanie a umenie, má svoju Prievidzu a cíti sa šťastný. Zoznam autorových rubrík:  ReportMoje (vý)tvoryJa a (môj) svetCulturePíšem - nemyslímNázory, komentáreZivot na hrude britskejElämä SuomessaZivot na hrude britskej 2SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu