reklama

Najreálnejšia z reálnych reality show

Zamýšľali ste sa niekedy nad prirýchlym dospievaním detí? Ja som sa tak celkom vážne zamyslel pred troma dňami, keď som prechádzal okolo hrajúcich sa detí na pieskovisku. Štyria chlapci tam sedeli a namiesto hrania sa s formičkami, viedli neuveriteľnú debatu. Už na pohľad najbohatší z nich – Vladko,  spustil na Peťka: „Ty nemáš žiadnu reality show, ty sa s nami nemôžeš hrať.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Peťko bez slov vstal a urazene odišiel domov. Na pieskovisku zostali už len Vladko, Riško a Milanko. Milanka Vladkov prístup značne rozhorčil a Vladka osočil: 

„Ja mám, ale reálnejšiu reality show, ako ty a prišiel som s ňou prvý!“   „Moja eality show  bola nadmieu úspešná a duhé pokačovanie ľahko poazí tie vaše v sledovanosti,“ do debaty sa zapojil Riško, ktorý rád hráva na bubnoch.

Vladko sa nedal a riekol:

„A moja reality show zaznamenala úspech po celom svete .“

Milanko sa nenechal zahanbiť:

„Ja dám môjmu výhercovi rozprávkový byt, auto, plat a ešte ho aj pekne oblečiem. A navyše, okolo mojej relácie je najviac škandálov, to znamená, že ľudí najviac zaujíma.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Atmosféra začala hustnúť a Riško ju ešte priostril:

„Vaše eality show nemajú žiadny význam. Ta moja nájde tu najsupenejšiu supe hviezdu, zo všetkých supesta. Uobím z neznámeho človeka veľkú hviezdu, ešte väčšiu ako Katku a vy mi budete stašne závidieť.“

Vladko sa na chvíľu spojil s Milankom a Riškovi rázne povedali:

„My máme komerčné televízie a ty nie. Prečo nám kradneš divákov a show, ktorá patrí na obrazovky našich televízií?“

Riško sa takmer rozplakal, ale našťastie slzy potlačil a oponoval:

„Ja mám môj nový začiatok, a vy nie! Ja jediný viem, čo je pe moju veejno – komečno – pávnu televíziu najlepšie!“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To sa už schyľovalo k veľkej bitke, chlapci si začali chrchlením napĺňať ústa, aby sa navzájom obdarovali, čo najhustejším produktom svojich žliaz. Situácia bola skutočne napätá, keď sa znenazdajky zjavil Peťko.

„Chalani, poďme sa radšej hrať na americké prezidentské voľby.“

 

Lukáš Zeleník

Lukáš Zeleník

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  72x

Autor má 37 rokov, má svoju rodinu, staviteľstvo, cestovanie a umenie, má svoju Prievidzu a cíti sa šťastný. Zoznam autorových rubrík:  ReportMoje (vý)tvoryJa a (môj) svetCulturePíšem - nemyslímNázory, komentáreZivot na hrude britskejElämä SuomessaZivot na hrude britskej 2SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu